15 Haziran 2013 Cumartesi

ACITARAK SİKTİM SEX SEX SEX


Merabalar ben 14 yaşında bir erkeğim.Doğal olarak ilköğretimde okuyorm.Dolaysıyla sexe hasretim.Ama okuldaki kızlarda öyle böyle değil.Ama zeynep diye bir kız varki en güzelleri.Aramızda zeyneple birçok şey geçmişti ama o zamanlar küstük.Bigün işte geceye kadar
kalmamız gerekiyor.Bende soyunma odalarının orada tek geziyorum.Bi baktım zeynepte erkek soyunma odasına girmiş.sanırım merak ettiğinden dolayı.Zeynepte mini etek giyoyrdu o gün.Bende kapıyı kapatım içeri girdim.O sırada aletim dimdik olmuştu.Zeynepin göğüslerde baya şişikti işte.Çokmu merak ediyosun dedim.Gittim arkasından yapıştım götüne.Aletimi sürttürdüm ağzını kapattım domalttım orada.Oda tanga giyiyordu.Açtım götünü 6 kere boşaldım siktim orada.Amını siktim ama boşaldıktan sonra yaladım.Ağzınada 3 kere boşaldım.Sonra yarınki çıkışta o yine eve yürüyordu tenha bir yoldan.Oradada bir evin bahçesinde amını siktim.Merak eden varsa bende cok hikaye var...

0 yorum:

Yorum Gönder