15 Haziran 2013 Cumartesi

yok böyle bir amcık (gerçektir) sex sex sex


slm ben serdar sakaryadan yaş 29 boy 176 kilo 70 fabrikada işçi olarak çalışıyorum ailem düzcede olduğu için sakaryada tek yaşıyorum çalıştığım fabrikada bayanlarla erkekler karışık çalıştığından bayanlarla sohbet etme imkanım çok oluyor fabrikada hülya abla ile aram çok iyi 38 yaşında iki çocuk annesi evli bayan aramız çok iyi olduğu için gizli saklımız olmuyor zamanla birbirimize tel numaramızı verip eşi evde olmadığı zamanlarda mesajlaşıyor konuşuyorduk eşi vardiyalı gece çalıştığında gece yarılarını görüyorda mesajlaşarak bi gece yine sabahladığımızda sabah işe geç kaldım 10 çayında yanıma geldi neden geç kaldığımı sordu bende sabah sabah duş almak zorunda kaldım dedim gülerek gitti aradan on gün geçti tabi biz bu arada cinsellik konularında ilerledik konuşma olarak ben rahatsızlandığım için doktor 3 gün rapor verdi raporun ikinci gününde kapı çaldı karşımda hülya abla izin alıp bana geçmiş olsuna gelmiş konuşurken konu cinselliğe geldi o sırada tv de radyo kanalında metin şentürk bırakma beni şarkısı çıktı o şarkıyı çok sevdiğini daha önce söylemişti bende fırsat bu fırsattır diyerek dansa kaldırdımdans ederken saçlarını kokluyor öpüyordum birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk dudaklarından bir anda öptüm oda karşılık verince öpüşmeye devam ettik dudaklarını öpüyor dilini emiyordum sakın yavaş başlayan öpüşmeler ateşlenmeye başladı daha istekli hızlı öpüşmeler ellerimle kalçalarını okşuyor sıkıyordum artık dansı bıraktık ayakta sevişiyorduk sırtı duvara gelecek şekilde yasladım ellerini ellerimle havaya kaldırıp boynda kulak memesinde çenesinde dilimi dudaklarımı gezdiriyor o inledikçe isteğim arzum artıyordubirden bir taraftanda soyunma ya başladık bende sadece baksır ondada iç çamaşırları kaldı birden yüzünü duvara çevirip ayaklarını araladım ellerini havaya kaldırıp duvarda tutmasını istedim arkasında diz çöküp baldırlarından öpmeye başladım kalçalarını bel boşluğu sırtı omuzları tenini yaşamak hissetmek istiyordum omuzlarını emerken kalçalarını bana yasladı hem sürtüyor hemde içine giriyormuşum gibi ileri geri yaptıkça ben azıyordum ellerimle gögüslerini sıkarak okşuyor ve girer gibi kalçalarda gidip gelmeye başladım harika oluyor inlemeler çoğalmıştı sevişirken ayarında sertlik ayrı bi zevk kalçalarını tokatladıkça o inlemeleri beni delirtti saçını elime dolayıp dudaklarını emmeye başladım bi elimlede amını parmaklıyordum o nasıl inleme yüzünü çevirdim çekyata oturttum önünde diz çöktüm külodu o kadar ıslanmıştı ki aldığı zevki anlamamak mümkün değildi külodun üstünden amını yalamay dilimi içine sokup çıkartmaya başladım o inledikçe hızlanıyordum elleriyle bacaklarını aralayıp başına doğru çekmesini istedim kilodunu kenarı sıyırıp iki delik arasına dil atıtordum 69 istediğini söyledi üstümüzdekileri çıkartık yere sırt üstü yatırdım kalçalarını çekyata yaslayıp ayaklarını araladım yarağım ağzına gelecek şekilde üstüne eğilip amını yalarken oda benim kini dilliyor du taşaklarımı emmesi kafasında dişlerini hissetmek canımın yanması öyle zevk veriyorduki amının dudaklarını dişliyordum nerdeyse bağırarak ikimizde boşaldık..... ön sevişme gibisi yok ilişkiye girdiğimizide sonraki bölümde anlatırım ulaşmak isteğenleri bekliyorum serdar__vardar@windowslive.com

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN IST PTNR KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKS YASANTIM MARATONLASTI DIYEN EŞINLE MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN İŞİNDE UZMAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18 GERCEK SEKSIN FANTAZINI MUTLUGUN ZEVKIN TEK ADRESİ JIGOLO KORAY 0543 282 86 18

    YanıtlaSil