25 Mayıs 2014 Pazar

İkimizde Boşaldık...

selam ben Isparta dan velı benım sevgılım antalyada kalıyor bır gun gezmeye ıspartaya geldı yaklasık 3yıldır cıkıyoruz neyse ben ama bu sefer onu kafe yerıne tenha bır yere goturmek ıstedım ve niayetınde onu gokcaya gıtmeye razı ettım gokcaya gıttık gokcay da bır piknık alanı neyse ben daha once hıc sıkısmedım ama cok hıkaye okudugum dan bır seyle r bılıyordum neyse tenha kımsenın bızı goremeyecegı bır yere gectık ben hıkayelerden okudugum seyler gelıyordu aklıma tabı halıyle sıkım kalktı ve bunu oda fark ettı neyse ben dudaklara yapıstım ve elımı amına atıp dısından gelıp gıtmeye basladım
ama bır yandan ıhhhh deyıp bır yandan da lutfen yapma dıyordu neyse ben onu dınlemeyıp elımı etegının altından bacaklarını oksayarak yukarı cıkıyordum artık kımse benı tutamazdı ve elımı kılotunun ustunden amına attım artık oda kendını bana burakmıs tıve bır sure o halde optukten sonra kılotunu sıyırmaya basladım ve kılotunu cıkarttım ama halı ne olur yapma dıye yalvarıyordu ama ben azgınlık tan ne yapacagımı bılmıyo dum etegını kaldırdım ne derse desın artık onu dınlemıyordum amı okadar guzeldıkı muhtesem dı neyse bende pantolonumu ındırıp yarragımı cıkarttım amına deyırdgımde nerdeyse yarragım patlıyacaktı ama amı cok dardı cunku daha once hıc yatmamıstı ve nasıl gırecegını dusunuyorrdum ama artık ne olursa olsun sıkecektım onu yarragı amına dayadım yuklenmeye basladım ama sokamıyordum gırmıyordu ne yapacagımı bılmedım neyse yapmamamı soyluyor du ama artık oda ıstıyordu yarragıma tuykurerek tekrara denedım ve kapasının gırdıgını unun bagırıslarında hıssede bılıyordum okadar bagırıyordukı bır anda soktum artık tamamı gırdı amından kan geldı ve bı elımle azını tıadım ama susturamıyordum ve cıkarttım sevgılım tamamen yatmıs kendınden gecmıs bır sekılde yattı bende amının ustune bosaldım ve sevgılım bana kusmustu onun cok canını yakmıstım ama sıkktıgıme hıc pısman deyılım yazın duyunumuz var herkesı beklıyoruz

3 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM İST EFE BEN 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN ara

      Sil
  2. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR EŞİNİ PAYLASMAK İSTEYEN GÜVENEBİLECEYİ PATNER ARAYAN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLI BEKAR ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 86 18 LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI

    YanıtlaSil